Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2017 19:01 - Стоян Стоянов
Автор: toshelina Категория: Други   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
0



  Д-р Стоянов: Манталитета и примирението правят по-голяма част от българите нещастни on: април 01, 2016В: Българи в чужбинаКл. думи: ГърцияСтойка БожковачужбинаНяма коментари  Отпечатване Email Сподели285 Tweet Сподели0 Сподели0 Сподели0  

imageДнес ще ви запозная с Д-р Стоян Ангелов Стоянов – лекар по Дентална медицина, семеен с две дъщери. От 1988 година живее и работи заедно със съпругата си в Гърция. Кабинетът му се намира в атинският квартал “Неа Смирни” на ул.”Мегалу Александру” 41.

imageРазкажи ми нещо за себе си и твоето детство?

Роден съм в гр. Кнежа и там завърших средното си образование. Спомените, които имам за онези години са за едно безгрижно детство. Ученическите ми години бяха изпълнени със съдържание, качествено обучение в Реалната гимназия на града, но и много щуротии, характерни за възрастта ни и тогавашните времена. Бих могъл да разкажа доста случки от този период, но те едва ли биха представлявали интерес. За това, ще се огранича и ще кажа, само че спомените ми от тогава са прекрасни и винаги се сещам с носталгия за тогавашното време.

imageБеше ли решил да учиш стоматология или това дойде в следствие на обстоятелствата?

Кандидатствах медицина в гр. Плевен, но бях приет в стоматологичния факултет на Медицинска академия в гр. София, който завърших в 1987г.

Скоро беше на курс в София, разкажи ни нещо за него…

С много от колегите, мои състуденти поддържаме приятелски и професионални контакти, случва се често да посещаваме различни курсове и семинари в София. Да, скоро бях на един курс по имплантология с колегите от Факултета по Дентална медицина. Останах приятно изненадан от наскоро обновената и оборудвана база за обучение по имплантология.

Според теб българите обръщат ли внимание на здравето си?

Дали българите обръщат внимание на здравето си не мога да преценя, защото от дълги години съм в Гърция. Може би поради финансови причини са затруднени да посещават здравните заведения, но това се отразява на превенцията и ранното диагностициране на заболяванията.
image

Заради съпругата си ли дойде в Гърция, или беше решил да практикуваш и без това в чужбина?

В Гърция живея и работя по настояване на моята съпруга, колежка и състудентка.

Имал ли си някакви трудности, с които си се сблъсквал тук предвид това, че си чужденец?

Първите няколко години ми бяха най-трудните. Това беше период на трудна адаптация, езикова бариера и полагане на начало на Денталната ни практика. Трудности от това че съм чужденец не мога да кажа, че съм имал, като изключим ежегодните подновявания на документи в началото.

Липсва ли ти нещо от България, какво не можа да вземеш със себе си?

От България най-много ми липсват родителите ми, близките ми и приятелите ми. Това ме кара често да пътувам до България, с това никога не можах, не мога няма и да свикна.

imageПриемаш ли се за успял човек?

И в живота и в практиката си никога не съм бил комерсиален. Стремял съм се винаги да влагам максимума от възможностите ми и способностите ми. Ако така са ме възприели моите приятели и пациенти, значи съм успял.

Кое те кара да се радваш и усмихваш на живота?

Винаги ме е радвало удовлетворението на другите от работата ми както всеки един професионалист.

Имал ли си моменти на самота?

Моменти на самота не съм имал, защото аз съм много контактен човек. Дори мога да кажа, че е имало моменти, когато съм искал да остана за малко сам, но не успявам.

Какво не би простил никога?

Предпочитам да ме ударят, отколкото да ме обидят или нагрубят с думи, това не бих си го простил никога.

Твоите най-силни и най-слаби страни са?

Смятам за мои силни страни това, че съм перфекционист, упорит, мотивиран и супер активен. Слаби страни – трудно отказвам и съм много нетърпелив.

imageТвоята „рецепта“ за щастие?

Моята „рецепта“ за щастие е да забелязваш, оценяваш и се радваш на дребните неща в живота. Тогава то ще е по-продължително, а е и по осъществимо.

Една дума, с която да се опишеш?

Неспокоен.

imageСтатистките сочат, че по-голямата част от българите са нещастни, коя е причината според теб?

Може би техният манталитет, примирението.

Предвид бежанската криза, не мога да не те попитам какво е мнението ти по този въпрос?

Политиците трябва да работят за отстраняване на причината за това.

Какво искаш да кажеш на политиците?

Не ми се разговаря с тях.

Как виждаш света в бъдеще, ще стане ли той по-добро място за живеене?

Искаше ми се да кажа да, но съм скептичен.

Имаш ли все още неосъществени мечти?

Да, иначе бих бил мъртъв.

Какво ще пожелаеш на нашите читатели?

На вашите читатели ще пожелая най-важното, здраве и сбъднати мечти.

Автор: Стойка Божковаза сайта news365.eu.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол