Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2017 18:58 - МартинаКолева
Автор: toshelina Категория: Други   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мартина Колева: Хората на изкуството притежават доза лудост on: март 24, 2016В: ОбществоКл. думи: Стойка БожковаНяма коментари  Отпечатване Email Сподели182 Tweet Сподели0 Сподели0 Сподели0  

Представям ви младата и чаровна актриса Мартина Колева. Завършила е Актьорско майсторство за куклен театър през 2014 година в класа на професор Румен Рачев. Наскоро тя ни гостува тук в Атина, заедно с нейния колега Стоян Чобанов. Те представиха книгата на Чобанов „Жълтата стая“ и после изиграха част от героите в театър Арго.

imageРазкажи нещо от твоето детство, какво дете беше и от какво се впечатляваше най-много като малка?

Като малка бях много палаво дете и не особено послушно. Много се впечатлявах от големите животни в зоологическата градина. Най-много обичах да гледам слона и носорога.

Кога разбра, че искаш да станеш актриса?

След като завърших средното си образование много често ходех на куклен театър. И един ден на път към вкъщи след поредното представление реших, че много бих искала да се занимавам с куклен театър. А разбрах,че искам да съм актриса едва в края на втори курс в Академията.

image   Първата книга и филм, които са те грабнали от първия момент?

Първата ми любима книга е едно издание с приказките на Андерсен. Голяма,с твърди корици, с много красиви илюстрации и много интересни приказки. Беше на мама.

А любимият ми филм от малка е “От глупав по-глупав” с Джим Кери и Джеф Даниълс.

Имаш ли любима актриса, от която си се учила?

Мерил Стрийп. Тя е любимата ми актриса.

Има ли фактори, които могат да те извадят извън контрол, когато си на сцената?

Със сигурност има нещо, което може да ме извади извън контрол на сцената. За сега не ми се е случвало и надявам се да не разбера какво би могло да бъде.

Качествата, които трябва да притежава добрия актьор…

Култура, чувство за хумор, добрина. Според мен това са едни от най-важните качества, които трябва да притежава един актьор.

Как се описваш като личност, твоите силни и слаби страни?

За своя силна страна смятам това, че съм трудолюбива, а за слаба, че съм доста пъти доверчива.

Би ли отказала роля и ако да, коя ще е причината?

До момента не съм получавала покана за роля, която бих отказала.

image  За хората на изкуството се говори, че трябва да притежават малко лудост, ти съгласна ли си с това?

Съгласна съм, че хората на изкуството притежават доза лудост, как иначе.

Има ли нещо, което да те притеснява, когато си на сцена?

Да, има и неща, които са ме притеснявали на сцената. Надявам се да съм ги израснала вече.

Коя роля е мечтата на живота ти?

Мечтая да имам възможност да играя. Всяка роля е мечта.

Има ли място злобата на сцената?

Злобата няма място никъде по света, най-малко пък на сцената.

Кое прави по-голям артиста, образованието ли или таланта?

Работата прави актьора голям. Таланта е дар. Актьора сам трябва да работи,да се учи за да обогати себе си и таланта си.

Имаш ли си любима вещ, която да ти носи щастие, нещо като талисман, който да ти носи късмет?

Имам една гривна, подарък ми е от дъщеричката на голямата ми сестра. Тя ми е много скъпа, тя е моят талисман.

imageАко трябва да се опишеш с една дума, коя ще е тя?

Март

Животът казват е театър. Добър актьор ли си и в реалността?

В реалността съм себе си.

Какво е за теб истинското щастие?

Истинското щастие за мен е да бъда със семейството и приятелите си.

Какво никога не би простила?

На важните за мен хора бих простила всичко.

Имаш ли надежда, че светът може да стане по-добро място за живеене?

Вярвам, че светът ще стане по-добро място, ако всеки даде по мъничко добро от себе си.

Кое „оръжие“ убива мечтите на хората?

Аз мисля, страхът от неуспех е едно от най-силните “оръжия” за мечти.

imageКакво ще пожелаеш на нашите читатели?

Пожелавам на всичките Ви читатели и на Вас да бъдете здрави, щастливи и удовлетворени от живота. Какво повече му трябва на човек!

Автор: Стойка Божкова, , за сайта news365.eu. © 2016 Всички права запазени. Позоваването на Информационият сайт News365.eu е задължително!

Comments



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол